Schade afhandelaar
(32-38 uur per week)
Vinken Caravans in Asten is een toonaangevend groeiend bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, onderhoud, reparatie van caravans en verkoop van kampeerartikelen en accessoires voor caravans en campers. We streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen en zijn gepassioneerd over het leveren van hoogwaardige service aan onze klanten door onze one-stop-shopping.
Ter uitbreiding van ons team in de werkplaats zoeken wij een Schade afhandelaar (32-38 uur per week).
Als Schade afhandelaar ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van het proces na een schadeclaim. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die hun caravan of camper komen afleveren of ophalen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bestellen van onderdelen en accessoires voor caravans en campers, het aanmelden van retourgoederen bij leveranciers en zorg je voor de prijsopgave en beschikbaarheid/ levertijd van de onderdelen. Andere werkzaamheden die je gaat verrichten zijn o.a. het afhandelen van claims, garantieafhandelingen naar fabrikanten en werkvoorbereiding voor onze monteurs.
Wat mag je gaan doen?
- 1e aanspreekpunt voor verzekering en klant die schade heeft. Dit kan gaan om een ongeluk, stormschade, diefstal en andere vormen van schade;
- Je zorgt voor een gedetailleerde schade vastlegging inclusief foto’s. Deze worden vastgelegd in een digitaal systeem (Dispatch) volgens een bestaande procedure;
- Je overlegt met onze schade monteur indien nodig. Vaak komt er ook een schade expert van de verzekering langs. Jij ben ook hier in de lead en zorgt dat er goedkeuring komt om de reparatie uit te gaan voeren;
- Dan werk je de schade geheel uit. De onderdelen die benodigd zijn bestellen. De arbeidstijd bepalen door middel van de omvang van de schade via normeringen en vastgestelde prijzen;
- Na goedkeuring van verzekering en klant bestel en registreer je de onderdelen en stemt dit na ontvangst af met de magazijnmedewerker;
- Je bent ook de contactpersoon voor de bedrijven die de voertuigen spuiten;
- In het service centrum ben je op sommige dagen ook verantwoordelijk voor telefoonaanname en doorverbinden, registreren van gesprekken, noteren en doorgeven van informatie;
- (Mede) verzorgen van de planning van onze werkplaats en inzet van de monteurs;
- Klantgerichte service bieden en klantvragen beantwoorden.
Wie zoeken we?
- Je bent klantvriendelijk en beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
- Je bent flexibel en in staat het overzicht te bewaken;
- Nauwkeurigheid en oog voor detail zijn je bekend;
- Je bent of kunt je snel vaardig maken in automatiseringssystemen (Dispatch) en je werkt accuraat;
- In staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Wat mag je van ons als werkgever verwachten?
- Een veelzijdige functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en training;
- Een prettige werkomgeving met een gemotiveerd team;
- Goede werk-privé balans;
- Een prima pakket aan arbeidsvoorwaarden bestaande uit een goed salaris met mogelijkheden voor persoonlijke groei en 24 verlofdagen o.b.v. een fulltime dienstverband. Een en ander uiteraard conform de cao voor het Motorvoertuigen- en Tweewielerbedrijf.
Word jij onze nieuwe collega?
Je mag je CV sturen naar rosalievanhr@autobedrijfrutten.nl onder begeleiding van een (korte) motivatie. Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Hans Schouten, manager technische dienst, hansschouten@vinkencaravans.nl of bel 0493-696155. Je bent van harte welkom en gaan graag in gesprek met je. De koffie staat klaar.