Niet meer van deze tijd. Vinken doet wat ze beloven.
Of het nu gaat over de aankopen in de fysieke winkel of via de webshop je wordt altijd op snelle en behulpzame manier geholpen.
In het bijzonder zijn we te spreken over het Service Centrum.
In 2008 kochten wij bij Vinken de Knaus Südwind 450 FU
In 2020 besloten we onze caravan in te ruilen voor een nieuwe Knaus Südwind 450 FU en dan het jubileum model 60 years.
Simpelweg omdat we meer dan tevreden waren over zowel de caravan als over Vinken.
Echter onze nieuwe caravan viel wat betreft de kwaliteit van het interieur fors tegen. Steeds weer deden zich in de loop der jaren kleine en grote mankementen voor. Zoals een kapotte hordeur, parapluhouder in deur.
Legplank in klerenkast,harmonica schuifdeur, stickers op schroeven die loslaten, gordijnen die van de rails loskomen,
de stoffenkussens die loskomen van de zitplanken, keukenkraan die loszit, toiletpompje dat vervangen is etc.etc.
Ten einde raad een brief geschreven naar de directie van Knaus met CC aan Vinken en ons beklag gedaan onderbouwd met foto’s.
Zelfs na het sturen van een reminder hebben wij van Knaus niets vernomen.
Wat wij niet verwacht hadden is dat Vinken die overigens bovenstaande mankementen steeds weer herstelde zich wel aangesproken voelde en ons uitgenodigd heeft om nog eens kritisch naar de mankementen te kijken en indien nodig te verhelpen.
Conclusie:
Een producent die de fatsoensnormen niet eens respecteert en een dealer die zijn verantwoordelijkheid neemt.
Nogmaals complement voor Vinken Asten.